joi, 15 septembrie 2011

A fost..

Amintiri placute cu noi 2 avute , tablouri fericite cu schimbari abructe, ce acum sunt date pe mute si oricat as vrea nu are cine sa le asculte. Sentimente ,soapte,dragoste,mangaieri
,zambet,tristete,lacrimi si dureri.. Parca au fost ieri,dar nu a trecut ceva timpde cand am zis "stop",chiar daca am zis "nu" timpu' vreau sa'l intorc,buzele cel le vad ma apasa, tot felul de ideei vor sa ma atraga in plasa, , te vad dar lasa ateptandu'ma pe mn, stiu ca am fost mereu alaturi de tn, dar asta a fost sa fie un capitol incheiat, insa doare tare ca sa terminat pacat am distrus vise si planuri. Si am creat picaturi pe fete. Ai fost acolo ,am fost acolo,ai plecat si inima tipa " O NU ", dar dupa ploaie vine si doare intr.o zi, stii daca astazi nu te'am gasit , o voi face intr.o alta zi. Si te voi gasii !. Incep strofa 2 tot despre tine cant,cand vine vorba de alti  parca nu exista nimic, tot la tine imi e gandu cred ca intr'o zi nu o sa 'i asculti pe alti, am gresit si eu am gresit si ai gresit si tu, in viata mea nu are loc altu , destinu meu ne'a unit si a batut joc de noi.:-J
 CHIAR TE'AM IUBIT..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu