luni, 24 ianuarie 2011

Pe bulevard...

Pe bulevard...

Fiindca eu tin minte cum ningea.Si fulgi se asezau pe haina ta.La fiecare doi pasi tu ii scuturai.Si eu'ti ziceam sa'i lasi.Ca tu oricum sclipeai.Oricine'ar fi zis ce trebuia sa'mi placa.In momentul ala nu putea decat sa taca.Ar fi vorbit fara sa cunoasaca.Eu tocmai cunoscu'se'm ce'l mai tare baiat .Nu rap,nu vrajeala,nu club.Nu droguri, nici fum,niciodata sub...mine.Vreau sa fie bine si vreau sa ma simti.La piept nu mai pe mine.Imi place...nu tin contul cu efortul.O fac pentru viitorul nostru.Ninge memorabil pe aceia'si adresa.Eu inca sper sa... Iti amintesti cand ne plimbam. Pe bulevard.Lumini intr'o noapte rece.Ne'ncalzea. Ok sper ca mai tii minte
Masini trec,masin vin.Si eu vreau sa te mai privesc in ochi putin.Asta'i un moment pe care'l traim.Fiindca mai tarziu nu stiu unde o sa fim.Oriunde o sa fim sau oricum cum o sa iasa.Seara asta vreau sa dureze o viata .Astia deja ne clanxoneaza.El ma privit in ochi si mi'a zis
Cu'i pasa?".Ca si cum altceva nu o intereseaza.Ca si cum sunt singurul care conteaza.Ca si cum nu gasesc ceva mai bun.Sa descrie tot ceea ce simt acum.Multi m'au intrebat de ce scriu de dragoste intruna.Fiindca de asta are nevoie lumea.Pentru asta sunt un caine fara lesa.Si ïnca sper sa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu