miercuri, 26 ianuarie 2011

Ganduri pentru tine.


Daca`as putea sa rup bucati de cer sa scriu pe ele te iubesc.As faceo , sa intelegi acum cat de mult te doresc.Din clipa`n care te`am vazut am inteles ca numai tu.Esti singurul ce poate sa`mi resusciteze sufletul.Nu cred in cupidon , nu cred ca exista asa ceva.Dar tu esti ingerul ceresc ce coboara asupra mea.Lumineaza`mi calea , ajuta`ma sa ma trezesc.Tot ce a fost a disparut , si sincer cred ca`nnebunesc.Ma doare faptul ca nu pot sa fiu cu tine nu`nteleg.Daca am gresit cu ceva spune`mi te rog ca sa indrept.Nu vreau s`accept sfarsitul basmului , pur si simplu nu pot.Caci pentru tot ce simt acum chiar nu exista antidot.Priveste`mi ochii au secat , sunt doar un simplu muribund.Si crede`ma ca nu`i usor ca tot ce scriu sa scriu plangand.Speranta ca te vei intoarce a ramas tot in picioare.Gandul ca te`am pierdut doare din ce in ce mai tare. As vrea sa poti privii prin ochi mei , as vrea sa intelegi.Tot ceea ce m`apasa acum , cand tu ai ales sa pleci.Sunt numai ganduri care zboara catre tine neincetat.Sute de vise inocente care s`au spulberat. Mii de cuvinte n`ar ajunge sa explic ceea ce simt.Si milioane de`ntrebari fara raspuns, incep sa pic.Intr`o stare din care doar tu ma poti salva acum.Ma omoara gandul c`am ramas dinou singur pe drum..Insa nu te`nvinovatzesc , vina este doar a mea.Cand tu m`ai vrut , am ezitat , dar nu voiam sa fie asa.Tot ce imi doresc , realizez ca nu mi se cuvine.Tot ce imi doresc este sa te am dinou langa mine..Poate .. asa a fost sa fie poate am gresit.sau pur si simplu e destinu , poate`asa mi`a fost sortitkPoate se va schimba ceva , sau poate va ramane asakPoate vei asculta acum ce iti sopteste inima.Tresar din somn , vise in care apari ma coplesesc.Adorm plangand nu am cum sa nu ma gandesc.Nu pot sa imi imaginez cum sa traiesc in acest fel.Vreau sa imi revin , nu pot , ridic privirea catre cer

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu