duminică, 16 ianuarie 2011

Nu exista fericire.

Invinsa de regrete,am sa fac un pas in fata ca sunt inarmata cu un trandafir si am sa alerg pe geata in fata sunt  regrete ,ce cu regrete ma  invata sa slefuiesc  diamante si  cioplesc inimi de piatra.Nu vreau sa dispara acele imbratisari placute, ce avea sa distruga acele sunete  trecut pe mute.Si acele buze dulci si atingeri criminale care  pentru mine sunt  un leac  care pentru alti sunt fatale.Totu era alb si gri acum e color ,tot m.am transformat in inger am primit aripi si zbor departe de pamanat in nori,  ca am inceput sa adorm, doi ochi stralucitori care m.au luat in vizor.Destre el pot vorbi zile intregi,depre el  pot scrie ca tu nu ai putea intelege,despre el  pot sa spun ca e icoana mea si pana  se va termina voi vorbi despre el.Este scris in stele ,gravat in piatra, este intiparit pe botul cainilor  ce noptea latra.Am  multe fete false insa ele toate te plac.Pot fi   n.am degand sa tac si zac nechilintita cu poza lui  in minte.Si sarutul pe care numai sufletu'l il  mai simpte, am avut norocul ca ma putut sa ne unim sufletel am2 sa luptam cu acest destin .Fel de plinte inteleg meriti tot ce e mai bun ,langa mine nu le vei avea caci eu m.am ridicat din scrum.Sunt o  oare care care cauta zile cu soare , iar nuzica pentru mine  este singura scapare.Ezact asa a, eu nevoie de tine . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu